mario's gedoe.reismee.nl

as ik hem ni krijg,, vang ik hem wel zelf he!!

Hela,In Gladstone op de camping was het zeer kalm, het is niet de tijd van het jaar zei de uitbaatster, maar ik denk dat het aan de prijs van de camping lag, 35 dollar per nacht is wel zeer veel voor een camping als deze, ik ben er al veel betere en goedkopere tegengekomen.

Ik was een pintje gaan drinken en dat is hier niet makkelijk zalle, sjans dat ik te voet was of ik had geen alcohol gekregen, op dat gebiet zijn ze hier zeer streng. Na men pintje ben ik tot aan die grote jachthaven gegaan. Daargeraken was geen probleem, mor der binnen geraken, het was net een gevangenis,ik mocht er niet binnen of ik moest er iemand kennen en het kade nummer van het jacht vermelden, dus daar stond ik dan. Ik dacht ik ga eens langs de omheining, misschien is er wel een gat in den draad of zo, maar nee, het lukte niet. dan ben ik langs het strand terug naar de camping gelopen, en dat leverde wel mooi plaatjes op, alles wat je hier ziet zijn net prentkaarten, zo mooi. Ik heb gewacht tot zonsondergang, maar de zon ging onder achter de stad.Nog snel men avondeten gemaakt, men biertje, nog een filmpje, en dan was het tijd om in het bedje te kruipen. S'nachts werd ik wakker van de kou en heb ik men deken terug uit de koffer gehaald, en lekker warm verder geslapen. S'morgens was de zon snel van de partij, maar ik was te laat om naar het strand te lopen. Na de douche en men eten was het tijd om hier te vertrekken. Na in men kaartenboek te bekijken wist ik waar naar toe, het zou Agnes water worden, en da ligt vogelvlucht een 30 km van hier, maar over de baan is het meer dan 120 km.Een kleine 2 uurtjes waren er nodig om er te geraken, en hier was het van de eerste minuut naar men zin. je had een klein centrum waar je alles kon vinden, en een zeer mooi strand. Agnes water is het begin van een klein schiereiland, een 6 km lang en een km op zen breedste. En de top van het schiereilandje noemt gewoon 1770, een naam had het niet maar wel een postnummer.En 1770 is het mooiste wat ik tot nu van strand en kust plaatsjes gezien heb, echt waar ge zou het moeten kunnen zien.Op het strand van Agnes water waren er vele mensen aan het vissen, en der werd nogal wat gevangen, vooral een soort van wijting, die volgens de vissers zeer lekker is in de pan. Ik heb me dan maar een vistokje gekocht, 200 gram garnalen, en ik was bijna vertrokken met vissen. Ik ben wel naar een ander strandje gereden 500 meter verderop, om daar te oefenen. Ik moet wel zien dat ik geen modderfiguur sla als ik tussen de ervaren vissers sta he!! En na een tien keer gooien had ik men eerste visje beet, en een beetje later weer een, en ik had het door, na een twee uurtjes had ik zeker 15 vissen gevangen, maar er waren er maar twee die groot genoeg waren om op te eten. op het strandje waar ik helemaal aleen was, had ik plots een toeschouwer, met hem wat gepraat en heb men vis met de man meegegeven, en die man was er zeer blij mee, dus men goede daad van de dag is weer gelukt. Het was weer snel avond, een slaapplaats gezocht in het bos, men dagelijks rantsoen klaargemaakt, nog een tijdje naar de sterren gekeken en nog een camille thee gedronken, en men oogjes vielen bijna toe.Deze morgen stond ik al om acht uur aan het water met men hengeltje, ik had het hele strand voor mij alleen, en het lukte dadelijk, ik had er meteen twee die de moeite waren om op te eten, das plezant. Er kwam een man bij me staan die me nog wat tips gaf, en het lukte nog beter, na een uurtje had ik er vier die de moeite waren, en ik had er een hele hoop meteen terug in het water gegooit. en dan waren men garnalen op, en moest ik stoppen, jammer. Na het vissen was het tijd om een camping te zoeken, zoeken moest ik niet echt, de camping lag tegen het strand waar ik aan het vissen was. Op de camping heb ik eerst mezelf en later de vissen proper gemaakt.De pan boven gehaald, en ze alle vier gebakken en opgegeten, en ze zijn lekker.Morgenvroeg ga ik het nog eens proberen.Maar nu is het tijd om de zonsondergang nog eens vast te leggen, en nog een wandeling te maken langs het strand.

ja lezertjes, moet ik jullie alweer de groetjes doen? Met plezier zalle!! mario de visser

Reacties

Reacties

Freddy

Allé , ge dan toch nog iets aan den haak geslagen hihi !!!!!

A'lies

hey fisherman! gij zijt straffer dan die muntjes zene :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!