mario's gedoe.reismee.nl

wat is er nog lomper dan een koe??

Hoera!! ik ben er weer, hip hip hoera voor mezelf;

Gisteren een verkenning gedaan in Mackay, en het beviel me niet, en dan zit er niets anders op dan vertrekken he! . Eerst nog eens mijne naftbak volgesmeten, en vooruit met de geit, richting Rockhamton.Vanaf het vertrek was de kustlijn niet meer zichtbaar, het was een bergachtige streek en dan zijn de wegen krinkel de winkel, van boven naar onder van lings naar rechts. mor da is wel plezant rijden en je ziet het er ook aan dat dit een drukkere streek is, je ziet meer huizen, om de 5O km een benzinnestation, en vandaag terug weer vele kadavers langs de baan, en der zijn erbij die al ferm stinken.Ook ben ik een hoofd van een kangoeroe naast de baan tegengekomen, en dat kangoeroes lompe beesten zijn , da wist ik , mor hun hoofd achterlaten, da had ik niet verwacht.Onderweg was er een tweedehandszaak langs de weg, zoiets interreseert mij, dus ben ik gestopt. Eens ik te goei stil stond zag ik het wa is me dat hier allemaal!! da was me daar een rommelhoop van je welste, ik ben terug verder gedraaid en verder gereden.Onderweg een paar stops gedaan,wat gegeten en gedronken, nog eens getankt, en verder he!! Eigenlijk zit je steeds een groot deel van de dag in de wagen, das wel spijtig eigenlijk, en s'nachts rijden is zo gevaarlijk, al die beesten op en naast de baan, dus doen we zo maar verder he!! In de namiddag ben ik in Rockhamton aangekomen, eens rond gereden ,,het stond me weer niet aan en ben verder naar Gladstone gereden een goede 120 km verder. Gladstone ligt pal aan zee tussen twee grote industrieén, aan de ene kant is er de grote met kolen gestookte energiecentrale en aan de anderekant de productiefste aluminiumhoogovens van het land, en langs de zeekant is er de belangrijkste exporthaven van Queensland en de grootste jachthaven ten zuiden van de evenaar.As daar niks te zien is weet ik het nie meer. Onderweg had ik ondertussen men avondmaal naar binnen gewerkt, en da was nodig.In gladstone aangekomen, is de stad in wel 4 fase's verdeeld, en natuurlijk heb ik ze alle afgereden eer ik een info voor toeristen tegen kwam, sjans het was nog open, en de mevrouw aldaar nam haar tijd om het me allemaal uit te leggen, ik wist bijna alles. en hier ga ik twee nachten blijven, dat staat vast.De eerste nacht, ben ik ergens in het bos gaan slapen, een mooi stil plaatsje dacht ik, maar wat ik niet wist was dat er een grote baan lag een 50 meter achter me, en omstreeks vijf uur begonnen de grote vrachtwagens uit te breken, zodat er van slapen niet veel meer in huis kwam en ben opgestaan.Me wat gewassen om me terug fris te voelen, en ben naar de mc donalds gereden, onderweg was er een groot benzinestation en daar ben ik eerst gaan douchen. De mc donalts was al druk bezocht, amaai, ik nen grote koffie besteld, men pctje opgezet en toen zag ik dat er geen internet was, verdomme dacht ik nu zit ik hier ferm.Ik ben dan maar op een ander plaatsje gaan zitten en heb de mensen die binnen en buiten kwamen in het oog gehouden, en ik heb me vrij goed vermaakt, nogmaals zag je het verschil in mensen en hun humeur. Na dat ik men grote zjat koffie binnen had, ben ik naar een camping gereden, maar ik was te vroeg om in te checken, k' moest wachten tot 10 uur. Dan ter plaatse maar eens naar het strand geweest, en wat me opviel is dat er vele sportieve dame' op het strand bezig waren met allerlei bezigheden en een beetje verder was er een fitnescentrum in het park in de buitenlucht, het was wel overdekt. Ik ben maar stilletjes verder gegaan, ik had geen zin me moe te maken. Ondertussen was het 10 uur en ben ik terug naar de camping gegaan en ingecheckt.Het was tijd om nog eens wat was te doen, en alles eens op te ruimen. Ondertussen is men was bijna droog en ga ik me sebiet ergens een goed pintje laten inschenken, en dan een beetje van de zon profiteren.

jaja, de dagen gaan snel, dus snelle groetjes, en tot?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!