mario's gedoe.reismee.nl

men duits word beter en heter!! ;-)

T'was de moeite zalle!!

Tongue out

Donderdag avond 6 uur, afgesproken op de camping van de duitse vrienden( mag ik ondertussen al wel zeggen denk ik). En Anne had zich op haar paasbest gezet, amaai, ik was daar met men oude spullen en op men teensleffers, toen ik dat zag ben ik meteen terug naar de camping gegaan en me gaan omkleden, men smoking, wit hemd, men mooi gepoetse schoenen, wat parfum achter men oren, en ik was klaar om er eens stevig in te vliegen( dat omkleden is een grapje zalle ;-) !!) Recht tegenover de camping was de, Top Pub, de plaats waar het zou gebeuren, de pub kon je omschrijven zoals bij ons een bruine kroeg, maar hier zit het dan vol met dronken zwarte mannen en vrouwen. Het plaatsje aan de toog dat nog open was hebben we genomen, en al snel besefte we waarom deze nog open was, het was vlak voor de spoelbak en de ober gooide van ver met zijn glazen naar de spoelbak , met gevolg dat we regelmatig wat spatten kregen op onze mooie outfit( het waren wel plastieken glazen zalle). Na een half uurtje bespat te zijn geweest, kwam er ergens anders aan den toog plaats vrij en deze hebben we niet meer afgegeven, het eerste uur toch niet.We hebben allen over onze avonturen verteld van de laatste 15 dagen , zolang was het al geleden. na een tijdje starte er plots de muziek, en wat voor een muziek? de trots of Aussie, AC DC natuurlijk, en toen hebben Anne en ik eens laten zien hoe europeanen dansen op AC DC, we waren nog maar drie nummers verder of het andere volk kwam ook in beweging, oelala en hoe?? We hebben nog enkele biertjes gedronken, en toen had de duitse reiscollega er genoeg van en is gaan slapen, of had hij het ook gemerkt?, We hadden ondertussen beslist dat we allen nog een nacht langer zouden blijven, en dan die dag samen een wandeling gingen maken. Die avond is er nog flink gedanst, en plots moesten we allen vertrekken. Het was middernacht en de zaak ging toe, iedereen buiten, en wat nu gedaan?? Anne en ik hebben besloten dat het voor ons nog geen slaaptijd was, en zijn naar het strandje gereden waar ik smorgens al geweest was. Men auto op de graszode naast het strand, men PC aangesloten op de autoradio, en we hadden onze prive party, ik had ook nog gekoeld bier bij dus we kwamen niks te kort, jawel er was tijd te kort.We hebben de zon samen zien opkomen, en toen was het tijd om Anne terug naar de camping te doen. Om half tien hadden we afgesproken bij Anne op de camping voor de wandeling. Na nog een tas koffie die ik wel gebruiken kon, zijn we aan de wandeling naar de mount Cook begonnen, het was een wandeling met een hoogte verschil van 431 meter, en dat na zo wijnig slaap, wat heb ik afgezien, maar ik liet het niet merken, onderweg heb ik Anne moeten aansporen om verder te gaan, na een goede twee uren stonden we aan de top, en het harde werken loonde, men had hier een uitzicht, om van te dromen. Na een halfuurtje rust, zijn we aan de terug weg begonnen, en bergaf, awel das toch makkelijker zalle. Na de wandeling zijn we nog iets gaan eten, en na het eten was het tijd voor een siesta.We hadden ondertussen vernomen , dat er s'avonds om 7 uur live muziek zou zijn, Dan De Man, zou er het beste van zichzelf geven, en da kunnen we toch niet missen he!!Om 7 uur waren we ter plaatse, en plaats was er dit keer genoeg, Bier, dansen, lachen, het was zo weer middernacht, en we vlogen weer buiten. Ik en Anne besliste om terug naar het strandje te gaan, en der reisgezel( ik vergeet zijn naam steeds) is gaan slapen.Om 10 uur moestenze van de camping af En om half 10 heb ik Anne aan der plaats afgezet, haar reisgezel keek maar raar , maar even later kon hij er terug om lachen, ik heb ze nog helpen inpakken, en dan is het momment daar, het afscheid.Na enkele tranen van Anne, en een droevige blik van mij, zijn ze vertrokken, en ze gaan totaal de andere kant uit dan ik, dus we zouden ons dit keer niet meer kunnen treffen. Spijtig, dit vrouwtje beviel me wel, maar zo is het leven he!! Ik moet ook weer verder, en wie of wat kom ik morgen tegen?? Ik ben naar mijn camplaats gereden, alles ingeladen en vertrokken richting Port Douglas. En het vervolg, lieve lezers en lezeressen vernemen jullie???.

Reacties

Reacties

Freddy

Da swingen en dansen zit er in bij ons hé, kamperen en zonsopgangen ,kzou er nen boek van kunnen schrijven.
We missen je Mario,oefend maar al voor je verhalen nog is af te rollen met nen Rodenbach.Amuzeer je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!