mario's gedoe.reismee.nl

kangoeroe's, koeien, paarden, schapen, en nu zitten de konnijnen ook nog los!!

Zondagmorgen, ik had wat langer geslapen dan normaal, maar om half negen ws ik klaar methet ochtendritueel. En wa nu gedaan? Ik lees in het plaatselijke krantje en infoblad, zondagmorgen is er markt van 9 tot 13 uur rondom de bibliotheek, en de namidag ga ik na het meer hier in de buurt. Zo gaan we het doen, en ik op zoek naar de markt, die ik vrij snel gevonden had( men gpsje).De markt stelde niets voor, er stonden geen 10 standen, volgens een van de standhouders zou het komen omdat het weer zo slecht was. Het zag er betrokken uit, maar voor mij was het best ok.Toch maar eens langs alle marktkramen gelopen, maar het stelde echt niet veel voor. Wa nu gedaan? O ja , je kan hier ook de mijnen bezoeken, da ga ik doen.Ik naar het info en touristenbureau, en daar hadden ze ook goe nieuws, alle plaatsen waren al geboekt, en het kan pas vanaf morgen middag. Dus dit kon ik vergeten, het was ondertussen al half elf, en ik terug naar de camping .Eens op de camping, werd het donker en het begon te regenen, en flink te regenen.Toen dacht ik, dan ga ik de was maar doen, al men was bijeen gezocht en dan naar de wasserij die zo een 250 meter verder was.Kom ik daaraan , en alle vrouwen van de camping hadden het zelfde idee denk ik, ze stonden aan te schuiven. Aangezien er 5 machines waren en een wasbeurt 25 minuten bedroeg, zou het nogal vooruit gaan. En dadelijk stonden er al vrouwen achter mij. 2 plaatsen voor mij stond er een vrouwtje, en zo te zien had die haar slaapkleedje nog aan, ik dacht , en dat op de middag, ge moet maar durven. Op een gegeven moment draaide dat vrouwtje zich om, en begon te praten met het vrouwtje achter mij.Terwijl ik dat vrouwtje die voor mij stond aankeek , zag ik dat er precies een knopje te veel open stond van haar nacht kleedje. en der bhhad ze blijkbaar in de was zittenEn wa doe je dan , kijken he!! en da zag er allemaal nog goe uit,man man,en toen het vrouwtje nog beter bekeken, en ze mocht er wezen. Ik hebnog een minuut of tien tussen die babbelende vrouwen gestaan, en verder mee aangeschoven, nog even en dan is mijn was ook bezig.Toen dat vrouwtje met der nachtkleedje aan de beurt was, liet ze haar geld vallen,en ging meteen krom staan om het op te rapen, en wat gebeurde er dan, denk je, juist. Terwijl ze kromstond kon je in haar pon kijken tot op de vloer, almaar goe dat ze een slipje droeg of je kon haar speeltuin ook nog zien. (mag da zo vroeg op de middag)Maar ik had da niet alleen gezien, de andere vrouwen ook, ze schurrekopten en lachten stilletjes terwijl dat vrouwtje, haar geld in de machine stak.Ook ik heb men was kunnen doen, maar ondertussen was er een van de drogers stuk gegaan.Ik heb mijn natte was maar meegenomen, en dacht ik zal hem deze avond of nacht wel drogen. En ondertussen is het nog harder beginnen te regenen, en met zo een weer naar een meer, nee neen, das ni te doen. Ik heb een boek gepakt dat ik enkele dagen geleden in een tweedehands winkel had gekocht, en ben beginnen te lezen , rustig met een tasje koffie en een koekje(, ik kan het nogal hebben he!)!S'avonds ben ik eerst gaan kijken hoe ver ze stonden met de droger, er lagen nog twee stapels natte was.Dan ben ik aan men eten begonnen, in de keuken van de camping, ja zo gaat da hier.Na het eten en de afwas, kon ik eindelijk men was drogen.Later heb ik in de keuken nog wat met verschillende mensen gesproken, een biertje gedronken en toen was het bedtijd.

Ik heb spijt dat ik men ogen niet kan gebruiken als fototoestel, ik zou nogal foto's hebben, niet aleen van zulke voorvallen, ook onderweg zie je soms dingen die echt de moeite waard zijn, en je kan niet stoppen, spijtig he.

Dus heren uitvinders,, begin er maar aan!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!