mario's gedoe.reismee.nl

het was heet in men busje, sommige dingen beginnen te smelten

nen stevige goeiemorgen allemaal,

Gisteren heb ik het eens rustig gedaan, mag ook eens he! Na men uurtje internet, nog maar eens door de straten van Darwin geslentert, nog eens inkopen gedaan, en een rondje met de auto.Dan naar de camping van 3 dagen geleden en ik kreeg het zelfde plaatsje, makkelijk dan had ik alles kortbij .Het was nog eens tijd om men bedlinnen te wassen, en wat andere spulletjes,deze keer heb ik alles maar in de droger gestoken, men lakens heb ik s' avonds nodig. Na het eten kennis gemaakt met twee jongere van Australie (tussen 25 en 30 denk ik), we hebben samen enkele biertjes gedronken, en wat gepalabert over allerlei dingen. Maar! toen ik terug naar men auto ging, en de deur opende, was er een brandgeur, wa nu? Het was men batterijlader die ik enkele dagen geleden gekocht heb, de lader was aan het smelten , hoe het kan weet ik niet, mor het was zo. Snel de stekker uitgetrokken en men handen bijna verbrand.Maar voor het zelfde geld had ik geen wagen meer, het geluk stond aan mijn kant. Later heb ik nog een filmpje gezien, en dan was het al over twaalven, bedtijd. Deze morgen zoals gewoonlijk, wassen , eten ,opruimen, en naar MC donalts.Dadelijk ga ik een andere batterijlader kopen,en dan vertrekken we richting Kakadu park, en onderweg zie ik wel.

Ja lezers, de verhaaltjes kunnen niet altijd even lang zijn he!! Vanaf morgen zal het weeral eventjes duren eer ik nog eens aan internet zal geraken, in het oerwoud hebben ze da ni, en met den tamtam is zo ver he!!;-) Dus wachten maar, het zal er wel aankomen.

gegroet allemaal, de blues in de broes,het moet kunnen Mario!!

Reacties

Reacties

marc

gij bent toch nen pompier, dus uw bus uitbranden da zou pas schande zijn. Hier is het maar mottig weer , maar 12 graden , veel te koud , dus geniet maar van de warmte.
Hou je goed hé

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!