mario's gedoe.reismee.nl

soms is er iets, en dan moet je er gebruik van maken!! of niet soms????

Waar ben ik denk je??

, Juist bij mc donalts!! hoe kon je het weten.

Gisteren voormiddag naar hartje Darwin, en het grote probleem was om er parkeerplaats te vinden. Na een tien minuutjes zoeken zag ik dat er een grote jeep een parkeerplaats verliet, dus da was de kans, en het lukte, maar ik moest snel wezen of ik was het plaatsje kwijt. Dan een parkeermeter gezocht, en ik had een gemakkelijke plaats, bij de post. Het probleem is dat je maar voor anderhalf uur kan betalen, en dan moet je terug voor de volgende betaling. Darwin op zichzelf is niet zo groot, maar er is een grote randstad met veel industrie. Het eerste dat ik vond in de stad was een kustlijn, die niet echt zo mooi was, er waren wel enkele havens. Dan kwam ik wel enkele mooie gebouwen tegen, en dan was het altijd om naar de post te stappen, bijbetalen. Vlak bij de post zag ik een bord staan, Barber,ik was al enkele dagen van plan om naar de kapper te gaan, dus vooruit dan maar. De kapper een oudere man, man wat kon die met ze schaar te keer gaan, ik vreesde voor men oortjes.Dus was ik ook weer snel buiten, en dat het op iets trekt, da weet ik niet, tegen dak terug in Belgie ben , zie je dat immers toch niet meer. Even later was er een mooie winkekbuurt, en als een echte vrouw slenterde ik door de straatjes, en dan drie keer de zelfde winkel binnen, en niet kunnen beslissen, ge kent da he!! Maar plots keek ik op men klok, ik was de parkeermeter vegeten, ik was al te laat, en ik weet hoe streng ze hier kunnen zijn.Maar toen ik aan men campertje kwam, had ik geluk, er zat geen briefje achter de ruitenwisser.Na de betaling, ben ik eens de andere kant uitgelopen, en de was weer een winkelstraat, en hier kon ik wel beslissen, twee marcellekens had ik gekocht, en het was nodig, de andere zaten allen in de was. En nu op zoek naar een Coles(supermarkt) en dan een camping zoeken, de tweede camping zou het worden , de eerste was te duur. Op de camping aangekomen, was het tijd om een goed koud biertje.Dan moest de was gedaan worgen, en heb ik tevens eten gemaakt.Na het eten, de afwas, en men was op de wasdraad hangen.Het was reeds terug donker, en tijd om enkele biertjes en een filmpje te bekijken. En dan is het tijd he!! om te gaan slapen, maar het is hier vnog zo warm, en het lukte maar niet de slaap te vatten. Dan maar terug uit men busje, en gaan wandelen maar, na een klein uurtje was ik terug, en nu was het precies nog warmer. Op een gegeven moment val je dan toch in slaap, tot er iets na zeven een grote mug me wakker maakte, en even later weer éen . Ja de camping lag aan de startbaan van het vliegveld( dat waren de grote muggen).Dan gaan douchen en ik moest men was van gisteren nog afdoen. En toen ik aan men was begon zag ik het meteen, er waren enkele Tshirs weg, eentje dak gisteren gekocht had en dan men oudste dat ik bij had? dju toch!! Wie doet nu zoiets?? Dak er nu ene zie lopen met men shirt, die gaat wa meemaken!! het was men shirt met de tekst , ik ben vlaming en daar ben ik fier op, en natuurlijk de vlaamse leeuw. Dan had ik gisterenavond men oortjes opengezet en hoorde mensen praten van een zaterdags marktje, dus er naar toe he!! En alles wat ik tot nu toe miste in aussi, was hier te vinden, hier was live muziek, en al van 10 uur s'morgens. Er waren twee bandjes ,die zefs goede blues speelde, en ik was vertrokken, men lichaam begon van zelf te bewegen, en toen ik mensen vroeg om mee te dansen hadden er sommige het antwoord , dat ze nog niet gedronken hadden. En daar wist ik iets op, een flesje plat water gekocht, en zo kon ik ze laten drinken, maar dat bedoelde ze niet, da wist ik wel, maar het bracht de mensen aan het lachen. Maar de enige die danste was ik, maar dat deerde me niet, ik voelde me goed, en da is wa telde.Omstreeks 14:00 uur was het marktje gedaan en de oude man van die ene band kwam op zen krukken naar me, en bedankte me voor de goede ambiance die ik bracht, en vertelde me waar ze volgende week speelde, maar da kan niet he!! Daar het marktje niet ver van de grote M was ben ik hier maar gestopt. En het is hier nog steeds even koud als voorheen, dat zag je aan de twee duitse meisjes die naast me zaten :-)

. Sebiet een slaapplaats zoeken, en morgenavond staat er een boottocht op het menu, voor de rest weet ik het nog niet

. Dansende groetjes, bluesmobiel, mario

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!