mario's gedoe.reismee.nl

de gids moest er niet van weten!!

5-04 HELABA!!we zen der werral. Gisterenavond, was het niet te doen, om half tien was het nog 28° warm, ik heb twee dvd's gezien buiten en het was nog te warm om int bed te kruipen, maar ge moet slapen he! Ik denk dak rond 1uur in slaap ben gevallen, met de deur open, ik had voor alle zekerheid de waardevolle dingen( en da zijn der nogal wa) veilig weggestoken, je weet maar nooit he!! Dus vanmorgen er om half zeven uit men bedjemet nog slaapoogjes, maar na een koude douche( en koud is hier lauw) was er van men slaapoogjes niks meer te merken. Om 8 uur ben ik naar de rivier gereden waar de boottocht zou doorgaan, een 35 km. Toen ik daar aankwam krioelde het daar van het volk, amaai dacht ik, da moet nen grote boot zijn.Maar der was daal vannalles te doen, dus met 40 op een boot, en we waren weg, Na 5 minuutjes zagen we al de eerste krokodil, ik dacht da gaat wa worden vandaag, mor het was tevens de laatste. 3 keer hebben we moeten uitstappen en een eindje bergop moetenwandelen, waar een andere boot klaar lag, dan hadden we steedsde gevaarlijke en wilde stroomversnellingen vermeden. Het was echt knap onderweg, maar ik kwam voor de gevaarlijke dieren, en die waren er niet meer onderweg. op een gegeven moment kwamen we aan een plaats waar er vanop 40 meter water van de berg kwam, een watervalen daar mochten we zwemmen, en da was goed zeg, een afkoeling. Tijdens de terugvaart stopten we ergens en daar waren nog tekeningen te zien van de echte oudheid, maar dat kon volgens mij niet en stonden ze daar recent, da was niet naar de zin van de gids, en ik kreeg gelijk van verschillende mensen, ik kan da nu niet uitleggen , daar moet ge eerst de foto's voor bekijken.Eens we de boot terug verlaten hebben ben ik terug naar Katherine gereden, nog eens door de stad gelopen maar het was er ook weer zeer heet.Daarna nog eens naar de hot springs(de warmwater bronnen) en deze keer men camera meegenomen, en de mooie vrouwen aldaar eens op beeld gezet. En wat nu nog gedaan dacht ik, eens in men boek gekeken, een 40 km verder waren de Edith fals, en daar kon je zwemmen en tevens was er een camping, dus, ben ik vertrokken naar ginder.Daar aangekomen kwam ik meteen voor een verrasing te staan, je mocht er niet meer zwemmen,door het hoge water van de laatste weken zijn er krokodillen waargenomen , endan maar nietzwemmen. dan de waterval maar gaan bekijken, da ook niet echt de moeite was, die in Coo zijn veel groter.Wa nu gedaan? Op de campeerplaats stonden geen 5 wagens. Dan weer verder, naar Pine Creek. en hier vond ik een camping op een golfplaats en er was ook een baan voor paardenrennen, echt een mooi gedoe, ik dacht da ga hier wa kosten, maar met vragen misdoe je niets. En wonder bij wonder, voor 8,5 dollar had je hier een plaats naar keuze met stroom. Gisteren betaalde ik 31 dollar. Maar de eigenaar wou wel dat ik tegen zaterdag weg was, want zondag waren er paardenkoersen. Dus ik een mooi plaatsje uitgezocht, kort bij de cantine natuurlijk, hier was het best te doen. Dus binnen een dag of achtkom ik hier weer in de buurt, dus kan ik hier weer stoppen.Het is nu half negen, der zit nog ne man of tien aan den toog, oja der is een vrouw bij.Sebiet proberen te slapen, proberen zeg ik want het is hier ook weer zeer warm, wa moet da in de zomer zijn??

Oja, ik heb nen kameel gezien, het was geen wilde denk ik , hij of zij lag op zen luie ?? achter een draad, maar als dat beest rechstond kwam die draad maar tothalverwege zen voorpoten, dus!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!