mario's gedoe.reismee.nl

Men nieuwe maatje??? geen kledingmaat he !!

Laughing
26-04 Een lange rit voor de deur, zeker 500 km. Tijdens die rit, dat vooral bollen was en hier en daar tanken en wat foto's nemen.En zo gebeurde er die dag niet zoveel. Ik had die dag 3 keer getankt, om niet voor verrassingen te komen staan. en telkens ik tankte werd de benzinne duurder, die dag meer dan 40 cent, begonnen aan 1,45 dollar en de laatste was 1,91 dollar. Dus die dag veel geld opgedaan , dan maar geen camping vandaag. Omstreeks 17:30 uur was het tijd om te stoppen, ik had er weer 550 km opzitten en was nog een 130 km van Urulu. Normaal heb je om de 30 a 40 km rest area, waar vele mensen gratis overnachten, en ik was al een half uurtje aan't zoeken, heb ik me danmaar ergens naast de baan in de bosjes gezet, een mooi plaatsje, en hier zou ik de nacht doorbrengen. Na het uitstappen eerst de buurt eens verkennen he, eens een klein rondje gedaan, tevens had ik wat beweging. Der was maar 1 ding waar ik last van had, dat waren de vele kleine vliegjes, die pas op je kwamen zitten als je stilstond, en geloof me da waren er dan velen amaai, as die op je benen of armen kwamen zitten, da was geen probleem, maar op men gezicht, da kon ik niet hebben.Dus ik dacht, die komen op men zweetgeur af, en men gezicht eens grondig gewassen, da was nodig , een hele dag op de baan en met je zijvenster openrijden, ge doet wa stof binnen.Maar da was allemaal niks gekort, der kwamen nog meer vliegjes af, en ik dacht das gelijk vliegen op ne str-nt.ik had een ideetje as ik achter de struiken eens iets ging doen , dan vliegen die beestjes daarop af, dat maar gedaan he, maar men hoopje was nie goegenoeg, Ik dacht dan moet ik er me maar mee insmeren he, en heb da dan maar gedaan, nie met str-nt he, wel met de veet die ik bij had:-). Onderweg had ik men dvd's weer eens gewisseld met mensen die met auto's rijden van de zelfde firma als ik ,das geen probleem zolang je er maar 4 terug inleverd.Dus nog een dvdke gezien en gaan slapen. Eén ding heb ik nog niet verteld, sedert eer 3 tal dagen heb ik nog iemand die met me mee de toer maakt Bully de muis, jaja een muis in men campertje, en ik krijg ze er niet uit, men brood is te lekker denk ik. Je hebt er geen last van maar s'nacht leeft die, en ze kan nogal lawaai maken.En ik durf niet meer met men mond open slapen, je weet maar nooit he!!Daarom doe ik bij het avondmaal steeds veel look in men eten , ik ruik het niet, maar die muis wel hoop ik:-) en zo blijft ze tot nu toe uit men buurt.

Jaja Bully, wa moet ik daarmee???

Mario de toekomstige muizenvanger??

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!