mario's gedoe.reismee.nl

t'is nat buiten, en je hoort de vogels................

Dag allemaal, sebiet gaat het pas echt beginnen, de Stuardt highway, los door Australie, k ben echt nieuwschierig. Ik heb gisteren nogeens flink aankopen gedaan en veel geld opgedaan. Kom ik van't winkelen op de camping aan en pak men plooistoeltje ga zitten en het stoeltje begaf het.. Ik had dat stoeltje in een tweedehanswinkel gekocht voor 3 dollar, daar mag je niet veel van verwachten , mor het heeft toch nen dag of tien meegegaan.Dus viel ik weer in kosten, terug naar het dorp en nen andere gekocht 29 dollar in aanbieding .Ik had nog mensen gesproken die morgen precies het zelfde van plan zijn as ik morgen, die man kende daar onderweg een goede camping, dus da weet ik al weer, met veel met de mensen te praten steek je welveel op, as ik ze versta he, die mensen spreken zo snel , het zijn net limburgers. Ik heb gisterenavond vlaamse kermis gehad, eerst nen hamburger met ajuin en ketshup en toen nen hot-dog met mosterd, allemaal zelf gemaakt, gezie ik kom nog niks te kort .Om kwart voor negen in men bedje gekropen , nog een dvd gezien, en toen was het slaaptijd.De nacht is hetbeginnen te regenen, en naar het schijn is het de volgende dag mooi weer.Daarstraks om kwart voor 7 er uit, en ben gaan douche, ik heb de afwas van gisteren eveneens in de douche mee genomen, en alles was proper met shampo. Daarnet mor eerst getankt, da we voor geen verrassingen komen te staan.Nu sebiet nog naar de bank, nen kleine hoop gaan halen. En dan vetrekken we richting Woomera, een kleine 220 km. Nu ga ik de koffie uitdrinken en dan zijn we ribbedebie, joepîe.

groetjes en tot???????? da zullen we moeten afwachten he!!

Mario across Australie !!

O ja , nog iets ik ben daarjuist met naar de big M te rijden geflitst, ik ben eens benieuwd wat me dat gaat kosten, het zal enkele dagen magere kost zijn of ik kom nie toe met men dagelijks budget,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Waar blijven de sponsors???????

Laughing

Reacties

Reacties

walter

zeg mateke weet je dat er hier al een paar zeggen dat ze je gaan inschrijven voor temptation eiland of iets dergelijks .... en anders als sterreporter je schrijfstijl spreekt duidelijk aan .... er zijn er die ronduit hun bewondering uitspreken voor wat je doet en er gaat geen dag voorbij of er vraagt wel iemand achter jou janneke kreem is je achterna gekomen .... allee ni helemaal ... hij is vertrokken naar Singapore ... zeg en de vloerhostessen vragen alleen maar waar zit hem na ... ik blijf het zeggen een ongelooflijke ervaring .... je hebt de groeten van heel de bende en je mag er zeker van zijn ze volgen je op de voet .... groetjes mateke ......

walter

das plezant te horen, mor zaols ge al wel zult weten , om aan internet te geraken is hier heel duur en nie gemakkelijk, en waar er dan is moet ge soms als tiende in de rij gaan staan, mor wees gerust de laatste dagen waren weer de moeite zalle, doe ze allemaal de groetjes, en tot?? ben nu bijna in Urulu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!