mario's gedoe.reismee.nl

as ge den haan voor bent, is het nog donker !!!! of niet ???

Hie se da se, we zen der weeral,en vroeg vandaag he!! Awel ik was deze morgend al om half zes wakker en ben meteen opgestaan ne douche genomen in zeer mooie cabines, ja precies een prive badkamer, echt heel mooi en as ik nog eens een badkamertje moet maken , ik weet het nu! Deze nacht om half drie opeens, piep piep, een berichtje op men gsm, as ne gek vloog ik recht, mor da plafond is niet zo hoog, met gevolg, me flink gestoten. En van wie was da berichtje? van ons poedeltje Johanna, en die had er werk op gemaakt zenne 4 pagina's op men gsm,eer ik dat allemaal gelezen had met men prutoogjes, da had wat in. Ik ben buiten nog even tegen een boom gaan staan en dan mor terug in met bedje gekropen. Wat me wel opviel terwijl ik tegen die boom stond te plassen, was dater geweldig veel sterren aan de hemel staan, bij ons zie je nog niet eens 1/ 10 de van die sterren.Oja, gisterenavond voor ik ging slapen heb ik nog even kennis gemaakt met mijn buren, die uit Darwin waren en nu naar Port Lincoln reden, en die mensen hebben wat leuke atracties opgeschreven wat ik allemaal moest doen als ik richting Darwin ga rijden. Als ik dat allemaal moet doen wat zij hebben opgeschreven, moet ik eerst naar men baas bellen om nog enkele maanden extra verlof

Tongue out
Maar ja we zullen wel zien hoe ik het allemaal ga doen, ik sta nog steeds twee dagen voor op men schema. Vandaag ga ik hier in Port Augusta de buurt nog wat verkennen, en morgen de laatste voorbereidingen nemen voor men trip in de outbacks richting Perdy Cooper. Tijdens men trip in het binnenland zal er van Mc donalts en internet niet zoveen sprake meer zijn, en zal er niet dagelijks iets te lezen zijn, dus niet ongerust worden? as ge me5 dagen niet moest horen wil gewoon zeggen dat ik op een goede wei(f) zit
Tongue out
.

Dus morgen begint het allemaal echt, dit wou ik zeker meemaken, ik ben eens benieuwd. Nu ga ik hier afsluiten en morgen voor ik vertrek ben ik er weer, met nieuw weer

Cool

Zonnig met hier en daar wat stapelwolkjes, met kans op een licht briesje as ge achter mij gaat staan

Laughing

maak er nog nen toffe dag van, daar ben ik al mee bezig , MARIO

Reacties

Reacties

A'lies

allez, 't was vandaag mijn leesdagje nog eens, want vrijdag is ne rustige saaie dag alleen op kantoor hier ;-)

Kijk maar uit voor lage plafonds, groene spikkels en lege benzinepompen hé!

Groetjes, A'lies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!