mario's gedoe.reismee.nl

mooi plaatsje hier

tja, waar waren we gebleven? In Port Augusta had ik snel een camping gevonden, wat eigenlijk een plaats is voor mensen die s'anderendaags verder reizen, dus en dat ben ik ook van plan. S'morgensvroeg vertrokken voor een rit van 350 km naar Port Lincoln. dit alles over zeer rechte lange banen met zeer weinig verkeer? met het naar ginder rijden heb ik misschien Maar 5 auto's met caravan voorbij gestoken, en denk niet dat er iemand mij voorbij gestoken is, en je mag daar 110 km per uur rijden. Onderweg van het ene dorpje naar het andere 110 km, dat kunnen wij ons niet voorstellen, onderweg geen enkel huis het enige wat je regelmatig ziet zijn GSM masten, en voor de rest een dor land met langs de baan een pijplijn , waar ze voor dient weet ik nog niet, maar ja da kom ik nog wel te weten. In ieder dorpje, war niet meer is dan een straat wat wingeltje een tankstation en daar wat huizen rond ben ik eventjes gestopt, eens rondgewandelt en dan maar verder. En op een gegeven moment kom je op de plaats van bestemming, Port Lincoln. Dit is een mooi plaatsje in een baai om U tegen te zeggen, het is ook een zeer tourist vriendelijke plaats, op verschillend plaatsen heb je BBQ's op gas die je vrij mag gebruiken, en dan loopt er hier nog ne gast rond die alles poetst als je vertrekt. Dus heb ik men kotelet ook maar gebakken op zo'n ding, en met wat aardappelsalade die ik even voordien had gekocht was dat zeker te genieten, en daar dan nog een flesje gemberbier van Bundaberg bij, je moest het eens weten!! Dan wou ik gisterenavond gaan internetten in de grote M, daar ne large cola genomen want nu had ik eens tijd om al men mails en zo eens te lezen, en wa is er nu, ik geraak niet meer op internet, amaai wa nu gedaan, ik had hier al wat hulp gevraagd, maar niemand kon me helpen, tot er een lief vrouwtje zij,dat haar zoon hier in het dorp een computerzaak had, ik er naar toe. De brave man kon me niet direct helpen, omdat om 6 uur de zaak sluit, maar vroeg me om men pctje bij hem te laten en dan zou hij morgenvroeg om 9 uur zeker klaar zijn. en dat hebben we dan maar gedaan. S'morgens Om 9 uur stond ik voor de winkel, en toen de man de zaak opende glimtachte hij, oeff, ik was zeker, het is in orde. De brave man trachte uit te leggen wat het probleem was, ik knikte van ja maar ik verstond er geen bal van.En toen ik vroeg wat ik moest betalen, viel ik bijna van men stoel, het was gratis, de brave man had nog nooit een belg in zen zaak gehad, en hij vond het een eer, maar ik moest wel met hem samen op de foto, die foto zou hij later in zen winkel hangen vertelde hij. Ik had spijt dat ik men camera in de wagen had laten liggen en het was toch zo een kwartiertje stappen. Van de computerzaak ben ik recht naar MC donalts gegaan wat niet veel verder was om te testen of het in orde was, en hier zit ik nu met mijne grote koffie.

Sebiet ga ik het binnenland in, een 200 km , en daar zou volgens de kaart en men boek wel iets te zien zijn, maar dat zien we straks wel;

Beste mensen ik ga jullie nog ne mooie nacht wensen, bij jullie is het nu half drie s'morgens.

En denk er aan, doe niks wat ik ook niet zou doen he!!

Wink

En der hebben zich nog steeds geen sponsors gemeld

Frown

Terwijl ik van men grote koffie drink , smos ik toch wel niet op men propere Tchirt zeker!!!!

mario down under in Port Lincoln

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!