mario's gedoe.reismee.nl

het was nacht

Hier zijn we weeral, gezond en wel.

Gisterenavond wou ik het nachtleven van Adelaite beleven, maar van nachtleven was er niet veel sprake, cafe's en dancings genoeg, maar der zat nergens geen volk, en daar waar er volk zat mocht ik niet binnen, ik had niet de geschikte kledij, ik was gekleed in korte broek een proper Tshirt en men sandalen, blijkbaar niet goed genoeg. Toen ik de portier vertelde dat er maar 1 ding telde en da was de dikte van je portemonee, ik liet de mijne zien en die stond rond van het kleingeld, de portier begreep me en zei simpel, sorry sir. Ik was al blij dat hij sir tegen me zegde. Een beetje later hoorde ik een soort van luide rockmuziek en dacht dat is het, na het betalen van de inkom 8 dollar, wou die man met een alcoholstift een kruisje op de bovenkant van men pols teken, ik weigerde maar mocht toch binnen. Een maal binnen zat daar een man of 20 vrouwen bijgerekend.En echt veel was er niet te beleven, nadat ik een paar biertjes had gedronken die geserveerd werden in afwasbare plastieken glazen stopte de muziek, ik denk dat ik een liedje of 10 hag gehoord. Toen ik de ober vroeg of er nog kwam, zei hei simpel, dat was het. Ondertussen was het middernacht, en van nachtleven was er niet veel meer merkbaar. dan maar een taxichaufeur aangesproken, en die vertelde dat het maandagavond nooit iets te zien was in de stad, en dat ik het best naar het strand ging, daar zou er nog wel iets te doen zijn, ik bedankte de chauffeur en ben naar men campertje gegaan. Toen ik nabij men campertje was zag ik dat er voor en achter men campertje politiewagens stonden, ik dacht amaai wa nu. Maar wat ik niet wist is dat ik recht voor het politiebureau geparkeerd stond, er was van politiemensen niets te zien en ben stilletjes in men bedje gekropen( wat voelde ik me veilig)

Deze morgen om 7 uur opgestaan en ben naar het noorden van de stad gereden, daar eenmaal geparkeerd, me gewassen en me proper aangekleed, dat dierf ik op men vorige plaats niet :-). Na een koffie en een broodje kaas ben ik het noorden gaan verkennen, veel was er niet te zien, het was nog vroeg he!!dan maar ergens een koffie gaan drinken, en ben naar men campertje gestapt, en verder gereden richting Port Augusta (300 KM) onderweg was het broeirig heet in de auto, en ben dan ook meerdere malen gestopt.Onder weg heb ik langs zeer grote graan en maisvelden gereden, sommige waren wel 5 kilometer lang denk ik. Ook vele droge rivieren en creken onderweg, was me wel opviel was dat er hier geen dode dieren naast de weg lagen, of ze warenal opgeladen.Juist voor Port Augusta vielen plots de wolken naar beneden en het regende dan ook vrij hard, maar het duurde maar een paar minuutjes.

Hier in Port Augusta een zaak tegen gekomen met de grote M, en dan weet je het wel zeker, internetten, maar het netwerk valt regelmatig uit, dus heb ik men relaas eerst maar op word gemaakt, en dan kan ik daar altijd aan he! Denkend aan gisteren.

Lieve lezers en lezeressen, ik ga een slaapplaats zoeken, wat eten maken en dan is het weeral donker, omstreeks 18:30 uur is het hier donker, en oja in Adelaite heb ik het uur een half uurtje moeten verzetten, dit ter info.

dit alles van een nog steeds blije man, MARIO

En tot eerdaags, doei

Reacties

Reacties

martine

dan is zatvana toch zoe slecht nog ni hé, veel groentjes
gedronken van tweekend mor mijne maat was er ni, dan toch mor overgeschakeld nor pintjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!