mario's gedoe.reismee.nl

jabbedabbedoe!!

Hopla,we zen der weeral, ik bedoel in nen mc donalts.

Gisteren na men internet uurtje heb ik men plannen omgegooit, ik ben niet naar Adelaite gereden zoals voorzien, maar ben verder de bergen ingetrokken.Onderweg kwam ik een dierenpark tegen en omdat ik dat nog niet gedaan heb, ben ik daar mee begonnen. het moeilijkste was van zodra je geparkeerd stond,ge nog een 500 meter verder tevoet bergop moest, man wat was da vermoeiend, en op men sandalen.Het dierenpark dat vooral uit inheemse dieren bestond was wel mooi, je kon tussen de dieren doorlopen, maar je moest steeds oppassen dat je niet te veel in de stront trapte. Na het bekijken van verschillende kangoeroe's en der zijn der nogal wa, bij de vogels tercht gekomen, die zaten in overdekte kooien en vlogen tot bijna in je haren, en ik had er direct ne maat, een gans met een groen blauwe kop bleef me volgen en probeerde steeds in men voeten te bijten( kwam die op de geur af). Ik heb daar anderhalf uur van men tijd besteed, en natuurlijk verschillende foto's gemaakt.Dan heb ik verder bergop gereden, da bleef duren, en dan die smalle wegen , regelmatig nen tegenligger, amaai, kwas blij dat ik een camping tegenkwam en daar ging ik overnachten.Wat ik daarmee maakte, vertel ik jullie thuis wel, dat verhaal is te lang en kan het best mondeling verteld worden. Maar het was de moeite.

Na een mooie nachtrust met af en toe wat regen,om 6 uur wakker geworden en na een verfrissende douche (nogal koud water) ben ik stilletjes vertrokken en de hele weg bergafwaards heb ik liggen nadenken over wat ik daar mee maakte( da is om je nieuwsschierig te maken) Deze morgen zodra ik nen mc donalts tegen kwam heb ik 2 uur bezig geweest met het verhaal neer te pennen ( in geuren en kleuren)Todat ik het wou doorsturen er iets fout liep en alles was weg, verdorie toch.

In Adelaite aan gekomen zonder problemen( gps je) en nogal snel een parking gevonden. ben ik begonnen aan een flinke wandeling, enheb vannales gezien. Adelaite is een mooie stad, niet zo druk als de vorige, en het stadsplan is zeer duidelijk. ik heb in men boek gelezen dat het nachtleven hier zeer speciaal is, dus straks het nachtleven in en ik ben eens benieuwd. ik blijf vanacht in de stad slapen daar waar ik geparkeerd sta, het is er wel vrij druk maar we zullen wel zien hoe da afloopt. En morgen weet ik nog nie goe, misschien het noorden van Adelaite doen of anders richting kust, maar da zien we morgen wel.

groetjes, mario

Tongue out

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!