mario's gedoe.reismee.nl

hij doet het!!

Yep,

Je weet gisteren men GPSje gekocht, en ja hoor hij doet het, ik moet er nog thuis aan worden, maar het machientje geeft zelfs aan als je op het verkeerde rijvak zit, en ik garandeer je, da gebeurd regelmatig wanneer je de een of andere weg in moet, men machientje zegt dan BOE!!!! zoals een koe, om te laten horen wat voor rund je wel bent

Laughing
Dus ik ben via da ding naar Hahndorf gereden, vlekkeloos. Hier aangekomen is het net of je in duitsland bent, de huizen , de restaurants, en de menu's zijn allen duits getind. Ik ben dan maar in een bierstube bennen gegaan en ze hadden er zelfs belgische bieren, leffe , hoegaarden , pure blonde, en zelfs stella, maar ze zijn zeer prijzig, van 9 tot 12 dollar voor een fleske, mor ik heb toch maar ne pure blonde gedronken, en het smaakte naar meer maar da liet men dagelijks budget niet toe, ik had die gps gekocht he!, ik moet streng zijn op me zelf !! Na het lekkere biertje nog eens een wandeling gemaakt door de stad, in de verschillende kroegen was hier en daar live muziek , maar het was allemaal prive, dus maar ergens binnen geweest waar niets te beleven viel, dan maar snel een slaapplaats gaan zoeken( ergens naast een stille baan), en heb daar van men nachtrust genoten, het heeft vanacht een paar keer flink geregend, maar ik lig droog he!!

Deze morgend na het ontbijt, het dorp hier nog eens verkend, en zit nu op een zonnig terrasje te genieten van een echte duitse koffie( naar het schijnt), ik ga dadelijk nog eens proberen enkele foto's op de blog te zetten( wat niet steeds makkelijk is) en dan verder naar Adelaite (50 km)

aree, groetjes aan alle lezers en maak er nog nen mooie zondag van, ik ben er al mee bezig zalle

Cool
, loose in the blues in Hahndorf
Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!