mario's gedoe.reismee.nl

hey voor de tweede keer vandaag( shit)

Jaja twee keer op een dag ik ga jullie verwennen he!!

Je weet vandaag vroeg vertrokken richting Halls Gap, dit is een bergstreek met vele mogelijkheden. Onderweg heb ik weer mooie landschappen gezien, maar op een bepaald moment stop je daar niet meer voor om foto's te maken, het is zoveel. een 65 kilometer voor Halls Gap heb ik een hoge berg opgereden, vanwaar je de Halls Gap keten mooi kon zien liggen. dus nu een baan op die 65 kilometer door bergen en dalen gaat. wat ik nog niet verteld heb is dat ik tot nu toe geen enkele skippy van dicht bij heb gezien, aree ik lieg , wel onderweg naast de baan elke dat wel tientallen dode kangoroe's en wombats, maar daar heb je niks aan, t'is aleen maar triest om ze zo te zien liggen, en der zijn der grote bij, amaai. Een kilometer of 10 voor Halls Gap zie ik een pijl staan die verwees naar watervallen, ik er naar toe, men camper geparkeerd en te voet verder een 20 minuutjes over slecht te begane weggetjes.Uiteindelijk aangekomen was de waterval niet meer dan een koe die piste vanop een meter of tien hoog, echt waar wacht tot je de foto's ziet. dan maar verder gereden tot een vogelpark en dat was binnen en je mocht geen foto's nemen, dat dan maar gedaan, het was wel de moeite vogels in verschillende grote's en kleuren.een beetje later in Halls Gap aangekomeneen verkenning gedaan door het touristise stadscentrum, het beviel me daar wel , en er was ook een camping, en zo als je weet kies ik steeds de verkeerde campings, dus ik eerst te voet door de camping,veel was er nu ook weer niet te zien, een ndeel verlaten caravans, tot ik een bank tegen kwam met 3 zeer oude vrouwen, die volgens mij aan het breien waren en ondertussen stond hun bebber niet stil.Oja der was er nog eentje bij die dan nog een sigaret in der snavel had, mens da had ge moeten zien.Nu is het weer bewezn dat vrouwen meer dan 1 ding tegelijk kunnen.Nu had ik voor een keer men camera in de auto laten liggen omdat ik toch maar de camping ging verkennen. dus op deze camping blijf ik ook niet. Dan ben ik aan een rondrit begonnen , en nog geen tien minuten later, raad eens???hop hopjesen da op nog geen 10 meter van de baan, ik stil gestopt en ze eindelijk kunnen bewonderen, mens wa zijn da lelijke beesten, da ze die hier maar houden zalle, na enkele foto's van die beestjes ven ik verder gereden, er was vanalles te zien.op een gegeven moment zag ik een pijl watervallen, bij de vorige had ik een duitser gesproken die zij dat de andere watervallen wel de moeite waren, dus ik erheen, een 15 tal kilometer door smalle paadjes, mag ik eindelijk parkeren, en de pijlen volgen he, tot op een gegeven moment ik me presies herrinderde dat ik daar al geweest was, ik zeg da kan niet, en ik verder, en ja hoor het was dezelfde waterval(shit) niks aan te doen.En zo ben ik terug gekeerd, en dacht de eerste camping onderweg neem ik, mor der kwam er geen. zo heb ik een trek van 180 kilometer in een ruk gedaan tot het donker werd, ben ik hier Mt Gambier aan gekomen en hier was een Mc Donalts, dus stoppen he!!

Ik heb hier iets gegeten en ga nu een slaapplaats zoeken. Morgen zien we nog wel.

groetjes lieve computerkindjes en tot????? mario

ps; ik heb geprobeerd enkele foto's te plaatsen, ben benieuwd of het gelukt is;

Reacties

Reacties

Freddy

Hey Mario, t'bevalt je daar precies, buiten lelijke springkonijnen en lelijke tetterwijven moet de natuur er toch schoon zijn.Ik volg je zene,hier loopt alles zijn gewoon gangetje.amuzeer je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!