mario's gedoe.reismee.nl

spijtig van het weer, mor da kan me ni tegenhouden zalle!!!

Tongue out
terug inne Mcdonalts aangekomen, en dan internetten he!!

Gisteren ben ik verder gereden naar Apollo bay, wat eigenlijk niet meer is dan een gewoon badstadje, heel commercieel. mor hier begint de, great ocean road, deze weg gaat tot in warrambool, en gaat over steile rotsen en klippen, omhoog en omlaag, kortom ge moet zeer bij de pinken zijn om hier te rijden, voor verschilende scherpe bochten staat aangegeven hoe hard je kan rijden, en da is nodig ook, je zou anders wa zien .Halverwege is het port cambel park waar je naar de 12 apostles kunt gaan kijken, en ik heb da gedaan, het is de tweede grootste monument in aussi, het zijn kalksteen rotsen die tot 65 meter boven het stormachtige water uitsteken( echt de moeite). Dan ben ik verdergereden met nog vele stops aan verschillende baaien, die allen mooi zijn ,maar je kan ze niet allemaal doen. Op zo een 40 kilometer van Warrambool ben ik op zoek gegaan naar een camping, en gevonden, een zeer mooie en propere .Maar met campings uitzoeken heb ik toch iets, ik heb er geen verstand van, ik was hier presies in een oudere tehuis, maar da zoek ik nie ik zoek jongere, da is men ding. ik heb in de keuken van de camping met eten klaargemaakt, kippe filet met een zelf uitgevonden sausje en een stukje brood.Later na de afwas, heb ik in men campertje naar een film op dvd gekeken, en nadien aan men wel verdiende nachtrust begonnen. Om half zes was ik wakker, en ben gaar douchen, lekker veel warm water, na de douche kwam ik een oude man tegen die geloofde zen ogen niet en vertelde dat het geen drie keer per jaar gebeurde dat er iemand voor hem douchte, ik heb hem vriendelijk gewaarschuuwd,pas dan maar op voor de belgen, mor de goede man snapte er geen bal van .Na het ontbijt , 4 gebakken eitjes en ne flinke boterham ben ik verder gereden naar Warrambool, en dit over zeer vlakke wegen die je kan vergelijken met onze kempische wegen, met overal boeren en weide's en hier en daar een bietenveld, alleen dorpen kennen ze hier zo niet.

Vandaag ga ik verder naar Halls Gap, en wat daar te zien is , vertel ik je bij de volgende Mc Donalts, groetjes aan allen die dit lezen, en ook aan die, die het niet lezen

Mario

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!