mario's gedoe.reismee.nl

man man, ik in een stad??

Dan kwam ik stilaan in de richting van Melbourne, en dat zag je , van de anders zo prachtige natuur was niet veel meer te zien, er was veel industrie, en dat ruik je ook. Door de M 1 te volgen kwam je recht in het centrum terecht en dat lukte vrijwel moeiteloos. >Een parkeerplaats was ook geen probleem, ik had een plaatsje bij het Rod Laver stadion, de tennisliefhebbers zullen nu wel weten waar ik het over heb.men parking betaald 12 dollar voor 5 uurtjes.

Na wat rond te dwalen in de stad met prachtige gebouwen, zag ik dat er een gratis tram was waar je een rondrit door de stad mee maakte, ikke die gepakt( mor heb hem moeten terug geven) ik zit nog geen halve minuut op die tram en het begint er flink te regenen, de rondrit duurt ongeveer anderhalf uur, tijdens de rit heeft het niet meer gestopt met regenen. Mijn ronde is ten einde, ik stap af en het stopt met regenen( ik dacht wil ik de mensen eens kloten en terug op de tram stappen, want dan regent het) Mor nee zo zit ik niet in mekaar.ondertussen werd het tijd om naar men campertje te gaan, en zonder problemen heb ik hem gevonden , nu nog de stad uit geraken en man man wa was da een misere, 3 uren heb ik nodig gehad om terug op de M1 te geraken, in een stad rijden zonder GPS is echt niks voor mij.Toen ik op de M 1 was ben ik verder gereden richting Geelong, ondertussen iets gaan eten ik rammelde van de honger. in geelong een plaatsje gezocht waar ik kon slapen, da nie makkelijk was, en toen ik het gevonden had ben ik meteen in men bedje gekropen en lekker geslapen. gezond weer opgestaan en verder gereden tot ik een Mc Donalds tegenkwam, daar heb je gratis internet en toch wel lekkere koffie. sebiet rij ik verder naar Apollo Bay en daar ga ik een dagje blijven denk ik.

Ik heb nu ongeveer 1500 km gedaan en normaal van Sydney tot Melbourne is 1200 km , da valt mee he!! Van men campertje die Espacio noemt ben ik ook tevreden, zeker van het verbruik, iets meer dan 10 liter en het rijden met het stuur aan de andere kant begint ook te wennen.

Oja en het weer, das minder ik heb steeds men trui aan, maar ik kom nu in het koudste deel van het land, en dat tot Adelaite, nog 1000 km.

Graag zou ik van de mensen die men vehaaltjes aankrijgen een reactie krijgen, ik heb zo de indruk dat niet steeds iedereen het bekomt. En dan kan ik daar misschien iets aan doen.

groetjes van mario met hoed, knap zenne :-)

Reacties

Reacties

Moeder&Pierre

Dagelijks kijken wij uit naar het vervolg van uw reis ,we zien dat ge uw niet verveeld en de reis lijkt zeer intersant te zijn. De paashaas is hier gepasseert we hebben hem naar u gestuurt als hij langskomt laat het dan weten.
Onze Peter zit met hevige rug problemen ,Bobiaanland moet 8 dagen verder zonder hem tot hier toe.Verder kijken we uit naar een volgend bericht.
Kunnen wij uw ook bereiken op uw e-mail adres ?
We wensen u noch heel veel reis plezier.
En voorzichtig zijn groetjes van Moeder

seppe

Ge kunt u daar percies wel amusere , zo te leze toch:).
En hebt ge nu al ne kangoeroe gezien bahalve nen dooie op die 1500 km da ge al gereje hebt?
Seg als ge terug komt kunt ge ne boek schrijve eh, ge bent al goe bezig:).
T'amuzement nog!
groetjes

Britt

Hey Mario, ik kom regelmatig eens piepen op de site of er nieuwe berichtjes zijn. Ik had hier ook m'n mailadres opgegeven om op de hoogte te blijven, maar ik krijg geen bericht in m'n mailbox als je een nieuw berichtje geplaatst hebt, daar schijnt iets mee mis te zijn. Misschien dat andere mensen dat ook gedaan hebben en wachten tot er iets in hun mailbox verschijnt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!