mario's gedoe.reismee.nl

winderig vandaag!!

Waar waren we gebleven, oja!!

Na men vorige tankbeurt ben ik nog een 15 tal kilometer verder gereden, tot een rust plaats ergens op weg richting Cambera. Op dier rust plaats die al druk bezocht was heb ik nog een mooi plaatsje kunnen bemachtigen, ik denk dat er nog een 10 tal andere campers op die plaats stonden. Ik had van de hele dag nog niet veel gegeten, en ben beginnen te koken, ik had hamburgers gekocht enkele uien en zeer grote broodjes, dus je kan het al raden, en ik had lekker en snel eten.Het werd kouder daar in het bos, en zag dat de andere kampeerders een vuurtje aant stoken waren, en wat dacht je, ik ook he!! En wonder bij wonder, met men eerste lucifer lukte het al, dju da was echt gezellig, een vuurtje goeie muziek en een biertje( men eerste op aussi grond). een beetje later kwamen de eerste mensen al een praatje maken, zij dronken hun wijntje ik men biertje. Er kwamen nog mensen, en plots viel mijne dollar, is da nu voor mijne muziek, maar nee bij die andere mensen brande hun vuur niet meer, maar het mijne nog wel, ik had niet beter gevonden dan de schors van een oude boom te trekken en da brande zoals een kachel in goede doen.

Op een gegeven moment was het tijd om te gaan slapen, en da lukte meteen, kwam dat door het bier of was ik echt moe. na een goede nachrust ben ik naar Camberra gereden , maar in een stad rijden is me echt noch te moeilijk, na een uurtje heb ik me op een parking gezet( vrij duur) en de stad verkend, en hoe? Op een gegeven moment spreekt er een vrouwtje van een jaar of 30 me aan en vroeg of ik een blow of handjob wou, ik dacht ik werken da doe ik thuis nog niet, en heb met men beste engels gezegt dat ik in Belgie al een job had en heb de dame trots men balpen van Umicore gegeven.De dame keek me aan of het in 2 seconden donker was geworden :-)

Dan maar verder gereden door wouden en bossen, tot ik het op een gegeven moment niet meer wist, en het begon donker te worden. plots kwam ik aan een meer terecht waar nog mensen aan het vissen waren, en ben daar blijven staan, en heb er een lekkere spaghetti gemaakt ala mario mmmm.plots sprak een nederlander me aan, ruikt lekker belg, en ik antwoorde, da is het ook, en die man ging verder, plots begon ik te denken hoe wist die man dat ik belg was???,Na een gesprek met die vissers en het waren er echte zalle ze beweerde bijna dat er grote haaien in da meer zaten.Dan maar gaan slapen, en toen viel mijne dollar, ik had mijn Tshirt aan met, ik ben vlaming, en daar ben ik fier op. Na een lekkere nacht ben ik verder gereden richting Melbourne, en da leverde mooi plaatsen en plaatjes op. Nu ben ik op een camping een 250 kilometer van Melbourne, en ik denk dat ik de enige gast ben hier, heb hier nog geen levende ziel gezien buiten wa vogels.Ik heb hier net eten gemaakt, wa het was kan ik niet op antwoorden , het was een samenraapseltje van de laatste dagen, Het was goe ,dazeker, ik had niks anders.Nu ga ik sebiet slapen en morgen , dat zien we dan wel weer. Oja het is de hele dag, koud, winderig en regenachtig geweest, op een gegeven moment heb ik men trui boven gehaald, en daar stak nog een verrassing in, Jeab die de laatste dag men was gedaan heeft, had er een briefje ingeplakt met de woorden,,,???? da vertel ik thuis wel,,

groetjes uit het koude Stratford, mari o, zo de thaimensen het zeggen

Reacties

Reacties

Britt

Dat van die "job" hebt ge weer schitterend aangepakt, nu staat dat meisje daar beduusd met haar balpen van Umicore :-) Ik belde net met onze pa en heb hem het ook verteld, hij moest er ook mee lachen. Echt iets voor Mario zei hij :-) Geniet nog verder van de reis, groetjes x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!