mario's gedoe.reismee.nl

effe rust !!!!!

Wat heb ik daarjuist met een ei gezeten , amaai, mor da vertel ik sebiet.

Gisterenavond heb ik in Kiara nog een camping gezocht, en gevonden, het was wel 20 dollar voor een nachtje, en ik beg het toch maar gedaan, ik kreeg plaats 53 onder een grote boom, waaw dacht ik hier sta ik goed. mor deze morgen tegen het licht worden om 6 uur werd ik wakker val een hels gekres, in die boom overnachte een massa vogels, en als die hun wekker afliep, man man wa was da een kabaal, dus ik weer vroeg wakker, en eens een paar keer de deur van de camper dicht gesmeten, ik dacht dan stoppen die vogels wel, maar ze begonnen nog luider te kressen. Dan maar een lekkere douche genomen, en ik was zo fris als een hoentje, ik kon vanzelf mee in die boom gaan zitten.

De kleine camping lag tegen een nog kleinere baai, waar men al volop aant watersporten waren. na een wandeling van een uurtje en hier en daar een mooie foto s(niet van mezelf zalle) ben ik richting Batemans bay vertrokken ( 150 km) Maar ik stapte aan de verkeerde kant van de wagen in, zo goed ben ik al op de hoogte van aussi. Eenmaal aan de juiste kant ben ik vertrokken, en het lukte vrij aardig. Een 30 tal kilometer verder ben ik een groot warenhuis tegengekomen, en daar men inkopen gedaan voor de volgende dagen, maar ik hag geen rekening gehouden met het kleine ijskastje van de camper, maar het lukte pas als ik men drinken uit de ijskast liet.

In Batemans bay aangekomen wat niet meer is dan een grote rivier die in zee komt, en het is er zeer mooi. Daar een flinke wandeling gedaan, iets gaan drinken, ne koffie, en even verderop stond een pijl naar een choppingcentrum. eerst men camper gaan halen, en toen naar het winkelcentrum, ik had nog enkele zaken nodig zoals badhanddoeken, die had ik natuurlijk niet bij, as ge hotels gewoon bent heb je dat nie nodig he!!

Na het choppen ben ik richting Camberra vertrokken, zo kwam ik op den H 51 terecht, en wat waren dat mooie banen zeg , ideaal voor de moto dacht ik, berg op berg af, vele bochten, echt plezant, tot ik in de gaten kreeg dat men benzinepijl al op reserve stond, geen probleem dacht ik der zal sebiet wel een naftpomp zijn, mor van die sebiet kwam nikske, en de pijl stond helemaal onderaan. Zo heb ik nog een 50 tal kilometer moeten verder rijden eer er een naftpomp was, ik heb nog nooit zone schrik gehad om zonder naft te vallen, amaai.

Hier in Braidwood heb ik 53 liter getankt, wetende dat er normaal maar 55 liter in de tank kan. Het is hier een gezellig dorpje boven het gebergte hier, met toffe maar dure winkeltjes, en een mooie bibliotheek, waar het internet gratis is, het mag al eens meevallen ook he!!

Sebiet ga ik nog een uurtje verder rijden op zoek naar een slaapplaats, en daar men hamburgers bakken die ik deze morgen gekocht heb, en tevens eens een biertje proeven, en voor de rest zien we wel, oja ik heb nog altijd geen springbeest gezien, wel al vele koeien en schapen.

Lieve mensen tot de volgende keer,en hopelijk heb ik dan al wel nen hophop gezien, Mario de boskangoeroe( nee die noemde Skippy zeker)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!