mario's gedoe.reismee.nl

das ze nu maar oppassen,,, die springbeesten!!!!!

Hier zen we weer,

K ben sedert deze middag in aussi aangekomen na enkele goede vluchten , het eten was wel wa minder, mor ik heb de laatste dagen al flink men best gedaan :-)

De vorige dagen heb ik nog veel nieuws dingen ondekt in Chiang Mai, en da as ge moet vertrekken, erg he. Zowas er een 300 meter van men hotel een muziekcafe, Guitar man, met elke avond blues en rock van de bovenste plank, geweeeeeldig!!

Nu het crickettornooi is afgelopen is het in de kelder ook niet meer vollen bak, dus moesten we iets anders zoeken, en wie zoekt die v.....

De laatste avond hebben we door gedaan tot ik s' morgends de eerste vlucht moest nemen, amaai zalle, en op de luchthaven had ik nogal beziens toen we daar met nen grote tuk tuk aankwamen, ik had nogal een gevolg bij zalle, nie te doen.

De eerste vlucht ging nog , maar van de tweede weet ik niet veel ik was im Taipee voor ik het wist. de vlucht naar Sydney verliep perfect, en toen naar de border control, da zou ni simpel worden volgens de piloot van het vliegtuig, die wist te vertellen dat ze aant filmen waren, ik lachte ermee, maar het was zo, oeche wa nu gedaan?? Ik had men beste poker fase op en het was geen probleem, ik was er door voor ik het wist, of had ik nen blackout??

Dan heb ik de taxi naar de stad genomen om men camper op te halen , de regeling da ging zeer vlot, en betalen ook, maar toen moest ik vertrekken aldaar, in het midden van het centrum en op de middag, amaai en ik had nog nooit met nen auto gereden met het stuur aan de verkeerde kant, da was om in uw broek te doen, ni simpel zalle. Ik was van plan om 2 dagen ter plaatse te blijven, da heb ik toch mor niet gedaan, op een gegeven moment zag ik een wegwijzer Camberra en ben da maar gevolg>

Onderweg nog eens een fikse regenbui , zoals ge ze maar zelden tegenkomt, maar het is allemaal goed afgelopen ik ben heelhuids in Kiama geraakt, en heb daarjuist eens lekker gegeten hier, da mag zo alle dagen zijn.

Nu ga ik sebiet slapen, het is hier bijna 9 uur, den dag is lang genoeg geweest.

maten , makkers en vriendinnen, ik weet niet meer wat te verzinnen ,

maar aan allen nog nen mooie dag, en tot de volgende!!!!

loose in the aussie blues, mario

Reacties

Reacties

Britt

Blues Mobiel on the wrong side of the road... as da mor goe komt! :-)

kangoer(gr)oetjes x

Marleen

helaba zie dat je het wel naar je zin hebt daar ,had ook ni anders verwacht van zo'n plantrekker kusjes tot volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!