mario's gedoe.reismee.nl

vroeg wakker !!

helaba!!

Alles is nog steeds ok met mij, met jullie ook hoop ik.

De laatste twee dagen heb ik me vooral bezig gehouden, met overdag te niksen en soms is door de stad te slenteren om s' avonds te beginnen leven.

Overdag is het bijna niet te doen van de hitte, je ziet ook zeer weinig toeristen, en tot nu toe ben ik nog steeds geen belgen tegengekomen, nederlanders en duitsers zie en hoor je overal. Eergisterenavond ben ik met Jeab een boottocht gaan maken op de pingriver, da was best gezellig, en het was bij kaarslicht, waaaaw, en dat met goed gezelschap(de romantiek droop er af) en de thaifood was lekker maar pikant. Rond 10 uur hebben we voet aan land gezet,en hoorde ik op de achtergrong een bekend deuntje, ik was niet meer te houden en waaaaw een rockcafe met live muziek,er was een band bezig die bestond uit een Ier een Rus en een Australier, en ze brachten zowaar blues en rock van de bovenste plank, met een eigen inbreng op verschillende nummers, gewoonweg prachtig. Omstreeks half twee was de fun over, de band stopte.dan maar voldaan gaan slapen .

Gisteren na een oilmassage van twee uur die uitstekend gedaan werd door een wulps vrouwtje die geen letter engels verstond maar wel haar vak kende zijn we naar een dans en muziekspektakel op thaise wijze geweest. Jeab had het eten besteld daar ik van de menu kaart toch niets verstond. En toen ze dat eten op tafel brachten had ik maar een raar gevoel, het zach er niet uit , een vis die met zen ogen naar me staarde, brrrr, vlees dat er uitzag of dat het al 3 dagen op die schotel lag en diekippepootjes, dat ging nog. Met tegenzin en omdat Jeab opschepte en ik toch beleefd wilde blijvenben ik toch maar beginnen te eten, en verdorie het was allemaal zeer lekker, dus met je ogen moet je noch steeds niet eten, maar je moet het proeven.En dan die rekening, mensen toch, 650 batt met drinken en nog een lekker dessert, niet voor te stellen, en dan nog te zwijgen van de schattige dames die voor de muziek en dans zorgden, chappeau!!!

Na de voorstelling nog enkele biertjes gedronken en zijn wegaan slapen.

Vandaag was ik weer vroeg op, om half acht, naast mij lag er nog iemand flink te ronken. Ik heb men was bijeen gezocht en weggedaan, en die zou om 5 uur al klaar zijn. Een internetcafe zoeken, is vroeg in de morgen hier niet makkelijk maar heb er een gevonden, en nu ben ik hier klaar.

Sebiet mor naar het zwembad, en tegen de avond op zoek naar het een of het andere, en dat lezen jullie volgende keer dan maar weer.

groetjes aan allen thuis, en denk eraan,,,,,,,,,,,, wat je zelf doet, doe je meestal beter

Wink

Mario

Reacties

Reacties

walter

Ja ja Roger .... wat je zelf doet .... het klinkt wel als of er een paar willen overnemen, zo to horen verloopt alles vlot en je bent over de grens geraakt .... das een heel prestatie als ge dat programma volgt ....
Zeg menne maat ... ge wordt nog nen echte romanticus en dan nog me bougiekes .... der zullen er een paar verschieten als ik het hun vertel .... zeker die smalle .... allee we blijven in ieder geval je escapades volgen ... veel plezier he maat ......Walter

Walter

Zeg mene joeng van bebbel zedde nog altijd effe straf i like your story's mor waar blijve die fotokes of gaat da nie zo vlot ???
in ieder geval ... ge ze goe bezig ... houwe zo zouk zeggen Walter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!