mario's gedoe.reismee.nl

hot, hot, hot

Hier ben ik weer, met heet weer,

Mensen wat is het hier warm, 37 graden, en het word er nog warmer op denk ik, de airco in de kamer staat volle bak en dan is het wel fris op de kamer , maar dan is er een luid gezoem en is slapen zeer moeilijk, aree voor mij toch, er zijn er die daar geen problemen mee hebben , maar toch.

En wat heb ik de laatste dagen gedaan?

Het geplande tripje met het busje van het hotel, was geen voltreffer, het was de bedoeling om zoveel mogelijk reclame te maken voor bepaalde dure winkels,Lacoste, juweliers, kunstzaken en zo. Maar ja , da was gratis he!!.

S'avonds ben ik nog eens goed gaan stappen natuurlijk, en ben bekent volk tegengekomen, en de rest kan je wel raden zeker; In den disco in de kelder, zien ze me graag komen, en ze weten alwelk type muziek ze moeten spelen

Tongue out
.

Gisteren morgen na het ontbijt, ben ik aan een flinke wandeling begonnen, ik had een kaartje van het hotel , en da ging vrij makkelijk. Zo ben ik op plaatsen gekomen, bwa, verschrikkelijk vies en vuil, er was daar een riviertje, da kon je al van op 100 meter ruiken, wat daar allemaal in da water dreef, niet te geloven.(daar zwijg ik maar beter over)

In de namiddag ben ik op bed gaan liggen en was slapen geen probleem( de jetlag denk ik)

Een uurtje of 2 en ik was weer fit om de rest van de dag verder te zetten, en heb ik flink genoten van een pedicure en een voet massage, man wat heb ik grote voeten, op een gegeven moment wareen ze men lies aant bewerken, maar da zal zo moeten zeker.

Gisterenavond heb ik met Jeab in een plaatselijkrestaurantje gegeten, voor 250 batt, ons buikje goed gevuld, later nog eens over de avondmarkt gelopen, veel gezien en niets gekocht.Ik ben precies een echte hollander he!!

Wat er verder die avond nog gebeurd is zal ik maar over zwijgen, er zijn nog kindjes wakker.

Laughing

Deze morgend bij het ontbijt schrok ik me rot , toen ik de ontbijtruimte binnen kwam krioelde het er van de oranje truitjes, en ik dacht dat heel nederlands gedropt was in het hotel, maar het was zo niet, oef!! Het waren leden van de ene of andere cricetteam, er is een groot tornooi bezig in Chiang Mai.

En nu is het weer 11 uur en ga ik stoppen met men gezaag,haha

Sebiet ga ik eens luieren aan het zwembad, as er nog plaats is want zo groot is het nu ook weer niet, dus lieve vrienden en vriendinnen, geniet van jullie dag, da ga ik nu ook doen.

groetjes, loose in theblues on the pool( of zoiets)

Reacties

Reacties

walter.govers@gmail.com

Hey ventje da schijnt daar goe te lukken zeg en welle hier mor afzien ..... ben blij dat alles goe verloopt .... groetjes van je zwoegende int zweet staande maat

Walter

walter.govers@gmail.com

De jongste ( Jeff ) heeft het ook gelezen en ik peins dat hem een beetje ( gezond ) jaloers is, je hebt de wensen van hem en ook van Janneke van nueten

Britt

Een voetmassage die uitloopt in een liesmassage... Ja Mario, ge moet toch maar chance hebben hé :-) Misschien moet ik ook eens naar de pedicure gaan, maar ik denk ni dat ze dat hier zo doen :-) Groetjes x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!