mario's gedoe.reismee.nl

hier zijn we dan!!

hela,

Na zeer goede vluchten ben ik 3 uur vroeger aangekomen in Chiang Mai, ne mens moet soms geluk hebben he!!

Men hotel is zeer centraal gelegen, en de grootste disco van de stad is in de kelder van het hotel, das gemakkelijk zeg met de lift tot in de kelder en ik ben er al.

Ik ben er gisterenavond maar meteen ingevlogen, en ze laten zien hoe dat de belgen kunnen zwelgen, en de singa vloeide rijkelijk.

Om 3 uur was men pijpje uit en ben naar men kamer gegaan ( aleen) Deze morgen na het ontbijt ben ik gaan choppen scheerzeep, deo en zo van die zaken.

Nu is het hier middag en meteen neem ik hier een busje van het hotel en gaan we de stad verkennen, dit is een geste van het hotel, ik ben curieus.

De volgende dagen moet ik nog plannen.

Nu hebben jullie al een eerste indruk.

Groetjes, de bus gaat er aankomen.

Mario

Cool

Reacties

Reacties

Britt

Hey Mario, ik ga hier regelmatig eens komen kijken om te zien wat je allemaal uitspookt! :-) Geniet van je reis, groetjes x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!