mario's gedoe.reismee.nl

we gaan da hier eens testen he!!

Laughing
Nog een kleine week en dan is het zover, dan kan men reis beginnen.

Ik heb een blog opgemaakt bij, Reis Mee, zodat de mensen die het willen van men doen en laten op de hoogte kunnen blijven tijdens men trip in Australie.

Regelmatig zal ik men reiservaringen op dit blog zetten.

Cool

Dus als er interesse is kan je men schrijfsels lezen en eventueel reageren.

Graag zou ik graag enkele reacties krijgen op dit berichtje, en kunnen we er allen mee leren werken.

groetjes alvast, mario

Reacties

Reacties

walter

Ik heb vandaag al is ne kangoeroe steak geprobeerd .... best te doen ...... maar as ge ze zelf moet pakken .... tamusement maat ..... Walter

fonne

hey ales goed daar

fonne

ik hep u paket aangekregen maar moest nog 10 euro voor doeane petalen gr fonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!